Ειδικότητα: Διαχείριση Διαδικασιών Ποιότητας.

Σύντομο Βιογραφικό: Ο Ευάγγελος Γρηγορούδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης (2002-) σε θέματα διαχείρισης διαδικασιών ποιότητας. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πολυτεχνείο Κρήτης απ’ όπου πήρε το διδακτορικό δίπλωμα το 1999. Έχει λάβει διακρίσεις από την Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών, το World Automation Congress, την Academy of Business and Administrative Sciences, το Ίδρυμα Ιωάννου και Βασιλείας Καραγιάννη, το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Ι.Κ.Υ. Ενεργεί ως κριτής σε περισσότερα από 70 επιστημονικά περιοδικά, είναι αναπληρωτής συντάκτης των επιστημονικών περιοδικών Operational Research: An International Journal, Journal of Knowledge Management, Journal of the Knowledge Economy (senior associate editor), Journal of Innovation and Entrepreneurship (senior associate editor), International Journal of Decision Support Systems, International Journal of Social Ecology and Sustainable Development, International Journal of Food and Beverage Manufacturing and Business Models και Palgrave Communications και μέλος των εκδοτικών επιτροπών των επιστημονικών περιοδικών: International Journal of Information and Decision Sciences, International Journal of Information Systems in the Service Sector, International Journal of Multicriteria Decision Making, Journal of Marketing and Operation Management Research και World Journal of Applied Agricultural Sciences and Engineering. Έχει επιμεληθεί ή συγγράψει περισσότερα από 15 βιβλία για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, την ανάπτυξη, λειτουργία και στρατηγική των επιχειρήσεων, καθώς και περισσότερα από 170 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, βιβλία και πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν διαδικασίες μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών, ικανοποίηση πελατών και εργαζομένων, αξιολόγηση επιδόσεων, επιχειρηματική αριστεία, επιχειρησιακή έρευνα (μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης), πολυκριτήρια ανάλυση αποφάσεων, ανάλυση δεδομένων (μέθοδοι ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων), και marketing (έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών).ων (μέθοδοι ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων), και marketing (έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών). pdf

Εκπαίδευση: Δίπλωμα Μηχανικού Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Κρήτης (1991). Διδακτορικό Δίπλωμα, Πολυτεχνείο Κρήτης (1999).

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Ικανοποίηση Πελατών και Εργαζομένων, Διαδικασίες Μέτρησης Ποιότητας Υπηρεσιών, Επιχειρηματική Αριστεία και Αξιολόγηση Επιδόσεων, Διαδικασίες Διασφάλισης Ποιότητας, Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες.

Τομέας: Οργάνωσης και Διοίκησης.

Εργαστήριο: Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων.

Διδασκαλία: Έλεγχος Ποιότητας, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Καινοτομία, Ποιότητα Υπηρεσιών και Ικανοποίηση Πελατών.

Προτεινόμενα θέματα διπλωματικών και μεταπτυχιακών εργασιών

Προσωπική Ιστοσελίδα

Επικοινωνία

  • τηλέφωνο: 2821037346
  • ηλεκτρονική διεύθυνση: vangelisergasya.tuc.gr
  • ταχυδρομική διεύθυνση: Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Κρήτης, Πολυτεχνειούπολη, 73100, Χανιά
  • γραφείο: Δ5.005
  • ώρες συνεργασίας: Δευτέρα - Παρασκευή 11:00 - 15:00
© Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης  Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International Licence
--