Slide background

SINGLE_NEW

Νέα και Ανακοινώσεις

Επιτυχημένη νεοσύστατη επιχείρηση αποφοίτων της Σχολής μας

Οι διανομές αγαθών μέσω διαδικτύου κάθε χρόνο σημειώνουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο και μέσα στην πανδημία έδωσαν λύση για πιο εύκολη πρόσβαση σε φαγητό αλλά και φάρμακα με τις πλατφόρμες διαρκώς να εξελίσσονται και τους επενδυτές να στρέφουν την προσοχή της σε εταιρείες του κλάδου διαδικτυακής παραγγελίας για διανομή φαγητού.

Η αγορά του κλάδου αυτού αλλά και των ειδών σούπερ μάρκετ αναπτύσσεται σταθερά στην περιοχή της Μέση Ανατολής και Βόρειας Αφρικής (ΜΑΒΑ) τα τελευταία 5 χρόνια. Το μέγεθός της εκτιμάται σε περισσότερα από $10 δισ., με μια μεγάλη στροφή στις παραγγελίες μέσω διαδικτύου ως αποτέλεσμα της πανδημίας, η οποία αναμένεται να επιταχύνει την ανάπτυξη του συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς ακόμα περισσότερο.

Κάπως έτσι προέκυψε η μεγαλύτερη συμφωνία αγοράς νέας εταιρείας ελληνικών συμφερόντων, με την συμφωνία που έκλεισε η InstaShop για την εξαγορά της από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι του ποσού – ρεκόρ των $360 εκ.

Τι προσφέρει η InstaShop;

«Ο ευκολότερος τρόπος να ψωνίσεις ότι χρειάζεσαι από το σούπερ μαρκετ με παράδοση κατ’ οίκων σε περίπου 30 ή 60 λεπτά, ανάλογα με την τοποθεσία σου. Ο πιο βολικός τρόπος να κάνεις τις αγορές σου από το σπίτι, χωρίς να χρειάζεται να πας μέχρι το σούπες μάρκετ. Το αποτέλεσμα; Περισσότερος ελεύθερος χρόνος για να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!».

Αυτό προσφέρει η Instashop και όπως αναφέρει, στόχος της εταιρείας, είναι να δώσει στους ανθρώπους την ευκαιρία να ψωνίσουν ότι χρειάζονται από το σούπερ μάρκετ, χωρίς καμία ταλαιπωρία. «Στόχος μας είναι να φέρουμε το σούπερ μάρκετ στο σπίτι σου. Για να ελευθερώσουμε τους ανθρώπους από δουλειές που πρέπει να γίνουν και δεν είναι διασκεδαστικές. Για έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά μας. Έτσι ώστε οι γονείς να μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά τους.»

Πώς ξεκίνησε η εταιρεία

Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του κυρίου Γιάννη Τσιώρη, απόφοιτου της σχολής ΜΠΔ του Πολυτεχνείου Κρήτης, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία. Ο κύριος Τσιώρης παρατήρησε κενό στις διανομές αγαθών μέσω διαδικτύου στο Ντουμπάι μέσα από προσωπική ανάγκη. Έτσι, προέκυψαν τα αρχικά σχέδια για την Instashop, παραιτήθηκε από την καριέρα του στη Philips, και έφτιαξε μια ολιγομελή ομάδα με την βοήθεια της, επίσης απόφοιτης της σχολής ΜΠΔ, κυρίας Ιωάννας Αγγελιδάκη που αποτελεί και συνιδρυτή της Instashop.

Ο κύριος Γιάννης Τσiώρης με έτος εισαγωγής στη σχολή ΜΠΔ το 2003, αποφοίτησε στις 13/10/2008. Η διπλωματική του εργασία με επιβλέποντα τον καθηγητή Μιχάλη Δούμπο είχε ως θέμα ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΤΑΣΕΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.

Η κυρία Αγγελιδάκη Ιωάννα με έτος εισαγωγής στη σχολή ΜΠΔ το 2003, αποφοίτησε στις 13/10/2008. Η διπλωματική της εργασία με επιβλέποντα τον καθηγητή Νικόλαο Μπιλάλη είχε θέμα ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΗΧΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ. Επίσης, στην κυρία Αγγελιδάκη απονεμήθηκε και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από τη σχολή ΜΠΔ, στις 11/6/2010.

Η πρώτη επένδυση ήρθε λίγους μήνες μετά την ίδρυση της εταιρείας, από τους VentureFriends και τη Jabbar, γνωστούς επενδυτές στην περιοχή της ΜΑΒΑ. Οι δύο αυτοί επενδυτές, VentureFriends, και Jabbar, συνέχισαν να στηρίζουν την Instashop καθώς αναπτυσσόταν ραγδαία από κάποιες εκατοντάδες παραγγελίες ημερησίως σε μία χώρα, σε δεκάδες χιλιάδες σε 5 χώρες, και εξελισσόταν σε αδιαφιλονίκητο ηγέτη του αραβικού κόσμου στο χώρο του on-demand grocery.

Θα πρέπει, τέλος, να σημειωθεί ότι η Instashop δεν χρειάστηκε σημαντική υποστήριξη και κεφάλαια, αφού η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη, γρήγορα αναπτυσσόμενη, και κερδοφόρα εταιρία μέσα σε μόλις 5 χρόνια, με συνολική επένδυση ύψους μόλις $7 εκ.

© Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης  Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International Licence