(1) ΓΕΝΙΚΑ

 ΣΧΟΛΗ  Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
 2η ΣΧΟΛΗ  
 ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  Προπτυχιακό
 ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  ΓΛΣ 101  ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 1ο
 ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
   Διαλέξεις 2  
   Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις 2  
   Σύνολο 4 3
 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  Γενικών Γνώσεων
 ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  
 ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  Ελληνικά
 ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS   Ναι
 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)  www.moodle.tuc.gr

 

-->

 

(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 Μαθησιακά Αποτελέσματα

 Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Χρησιμοποιεί τις γλωσσικές δομές επιπέδου B2 στην παραγωγή και την κατανόηση γραπτού λόγου.
  •  Αξιολογεί τη συνάφεια και την ακρίβεια προχωρημένου ακαδημαϊκού λεξιλογίου.
  •  Προσδιορίζει συνώνυμα, αντώνυμα, να αντικαθιστά λέξεις ή φράσεις κειμένου επιπέδου B2 με άλλες.
  •  Επαναδιατυπώνει το βασικό περιεχόμενο κειμένων ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος, παρέχοντας επεξηγήσεις αναφορικά με τους σκοπούς των δημιουργών.
  •  Αναγνωρίζει τα μέσα με τα οποία επιτυγχάνεται η συνεκτικότητα και η συνοχή ενός ακαδημαϊκού κειμένου (διαρθρωτικές λέξεις, φράσεις κλπ) και να τοποθετεί στη σωστή σειρά μέρη ενός κειμένου αναγνωρίζοντας την αλληλουχία των νοημάτων και τα γλωσσικά στοιχείων
 Γενικές Ικανότητες
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Γραπτή επικοινωνία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Χρήση Υπολογιστή

 

(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

To μάθημα Αγγλικά I έχει σχεδιαστεί για φοιτητές που χρειάζονται βοήθεια για την επίτευξη του επιπέδου γλωσσομάθειας B2 σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες.

 

(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ   Με φυσική παρουσία
 ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
 Στη διδασκαλία:  Moodle, Projector 
 Στην εργαστηριακή εκπαίδευση:  Moodle
 Στην επικοινωνία με τους φοιτητές:  email, Moodle
 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 Διαλέξεις  26 ώρες
 Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις  25 ώρες
 Αυτοτελής μελέτη  24 ώρες
 Σύνολο  75 ώρες


Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :

1. Introduction to academic vocabulary- Basic rules for word formation Academic Wordlist A
Grammar: Sentence structure: Present simple, present continuous, stative verbs
2. Academic Wordlist B
Grammar: Present perfect, present perfect continuous
Reading & writing: engineering topics
3. Academic Wordlist C
Grammar: Simple past, past continuous
Reading & writing: engineering topics
4. Academic Wordlist D
Grammar: Past perfect, past perfect continuous, used to/would – be/get used to
Reading & writing: engineering topics
5. Academic Wordlist E
Grammar: Will – going to present simple/Present continuous (future meaning)
Reading & writing: engineering topics
6. Academic wordlist F
Grammar: future perfect, future perfect continuous, time clauses
Reading & writing : engineering topics
7. Academic wordlist G
Grammar: The passive - personal/impersonal
constructions
Reading & writing: engineering topics
8. Academic wordlist H
Grammar: The causative
Reading & writing: engineering topics
9. Academic Wordlist I
Grammar: Conditionals (0-3)
Reading & writing: engineering topics
10. Academic Wordlist J
Grammar: Mixed conditionals, wishes, unreal present/past
Reading & writing: engineering topics
11. Academic Wordlist K
Grammar: derivatives
Reading & writing: engineering topics
12. Academic Wordlist L
Grammar: C/U nouns singular/plural nouns
Academic skills: academic reading strategies
Reading & writing: engineering topics
13. Academic Wordlist 1-6 consolidation
Academic skills: online searching and reading strategies
Grammar: quantifiers, partitives, some/any/no/every &compound, articles
Reading & writing: engineering topics

 

(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση 
 Γραπτή Τελική Εξέταση   100%   (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) 
     (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) 

 

(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Azar, B. S. (2003). Fundamentals of English grammar. Longman.