(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΛΣ 201 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 3ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 2 | ||
Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 2 | ||
Σύνολο | 4 | 3 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικών Γνώσεων | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://moodle.tuc.gr/auth/shibboleth/login.php |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τα Αγγλικά III συνδυάζουν ένα πρόγραμμα αυτόνομης εκμάθησης στο Γλωσσικό Κέντρο με διδακτικές σημειώσεις εξειδικευμένων θεματικών ενοτήτων σύμφωνα με το πεδίο σπουδών των φοιτητών και ανάλογα με το τμήμα τους. Οι θεματικές ενότητες επικεντρώνονται σε δεξιότητες γλωσσικές, γραπτές και κατανόησης που εστιάζουν σε ότι μαθαίνουν οι φοιτητές στο ευρύτερο πλαίσιο των ειδικοτήτων τους. Οι φοιτητές οφείλουν να εγγράφονται και να συμμετέχουν στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος καθώς επίσης και να χρησιμοποιούν τους απαιτούμενους ή προτεινόμενους πόρους του Γλωσσικού Κέντρου. Ο βαθμός των φοιτητών καθορίζεται από τις εργασίες και τα τεστ που έχουν κάνει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου σε συνδυασμό με την τελική εξέταση.
Το οπτικοακουστικό υλικό αυτόνομης μάθησης, οι ασκήσεις στην ιστοσελίδα του Γλωσσικού Κέντρου, καθώς και η ηλεκτρονική τάξη δρουν συμπληρωματικά προς το μάθημα.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη διδασκαλία: | Moodle | |||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Moodle | |||
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | Moodle, email, φοιτητολόγιο |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 26 ώρες | |||
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 26 ώρες | |||
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας | 10 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 13 ώρες | |||
Σύνολο | 75 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1. Introduction: course objectives, presentation of e-class, available resources, & language centre.
Pre-course self-assessment placement.
Academic Vocabulary: Academic Word List.
Textbook: English for Mechanical Engineering in Higher Education Studies (Garnett)
2. Overview of academic style.
Introduction to journals - purpose and format, role of references & citations, meaning of "peer review".
Examining style and purpose of abstracts.
Critical reading: Identifying, categorizing, & correcting errors in student writings in accordance with proper academic style.
Mechanics: Subject-verb agreement, verb types.
Textbook: Unit 1 - , "What is Engineering?"
Speaking: Engineering as a creative endeavour.
3. Listening/writing/speaking: Note taking & critical response: Creative problem solving (Ted Talk)
Terminology: Features of Engineering
Reading comprehension: History of Engineering
Mechanics: Clause types, sentence structure/types
4. Vocabulary: Academic Word List
Writing & mechanics: Understanding sentence variety, crafting sentences, proper punctuation
Speaking/Critical response: Topic - Education's role in promoting creativity.
Textbook: Unit 2 "Engineering Achievements"
5. Textbook: Unit 3 "Forces on Materials"
Terminology: stress/strain, deformation, equilibrium, compression, tension, torque, etc.
Writing: Paragraphs - central idea, development, connectors
Critical reading: student paragraphs to determine success
Speaking: The Social Impact of Technology with considerations for production engineers & managers/CEOs
6. Vocabulary: Micro-electromechanical systems (MEMS) & Nanotechnology
Textbook: Unit 5 :synonyms, describing & using graphs
Listening/feedback: Video lecture - Nanotubes. effective note taking, identifying central points & supporting evidence
Speaking: Economic and social impacts of Innovation
Writing:Techniques in development: the journalist's approach
7. Terminology: Mechanical properties of materials: elasticity, plasticity, brittleness, ductility, etc.
Writing: comprehensive advanced grammar revision
Vocabulary & reading: Robotics in manufacturing
Writing: types of exposition - description, definition, classification, cause & effect, comparison/contrast
8. Textbook: Unit 7, "Friction"
Terminology: kinetic/dynamic, resistance, force, coefficient, applied force, etc.
Listening: Lecture on Friction, follow-up comprehension questions
Speaking: summary of main concepts
9. Writing/Speaking: Summarizing
Speaking/Vocabulary: Health & Safety
Vocabulary: Outsourcing
Listening/video: Effects of Globalization
Speaking: Critical response
10. Textbook Unit 8: "Engineering & Sustainability"
Terminology: Environmental issues I
Process description - recycling in product life cycle
Basic essay structure
11. Speaking: Environmental impact - industrial responses
Reading: Energy & Sequestering CO2
Listening/speaking: critical response - video: Role of fossil fuel companies in cutting CO2 emissions
Terminology: Environmental issues II
12. Writing/Reading/speaking: Types and techniques of essays, analysis of peer samples
Vocabulary: Academic Word List
13. Course revision for examination
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 50% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) | ||
(Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) | ||||
Ατομική Εργασία | 30% | (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) | ||
Ασκήσεις Εργαστηρίου | 20% | (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) |
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ