(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΛΣ 202 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 4ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 2 | ||
Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 2 | ||
Σύνολο | 4 | 3 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικών Γνώσεων | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://moodle.tuc.gr/auth/shibboleth/login.php |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Στα Αγγλικά IV οι φοιτητές οφείλουν να μελετούν κείμενα και λεξιλόγιο βασισμένο σε υλικό του πεδίου των σπουδών τους. Οι φοιτητές επίσης αναμένεται ότι θα εγγραφούν και θα συμμετέχουν στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος καθώς και ότι θα χρησιμοποιούν τους απαιτούμενους ή προτεινόμενους πόρους του Γλωσσικού Κέντρου. Οι εργασίες και τα τεστ καθ’ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου σε συνδυασμό με την τελική εξέταση θα καθορίσουν τον τελικό βαθμό του εκάστοτε φοιτητή.
Το οπτικοακουστικό υλικό αυτόνομης μάθησης, οι ασκήσεις στην ιστοσελίδα του Γλωσσικού Κέντρου, καθώς και η ηλεκτρονική τάξη δρουν συμπληρωματικά προς το μάθημα.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη διδασκαλία: | Moodle | |||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Moodle | |||
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | Moodle, e-mail, φοιτητολόγιο |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 26 ώρες | |||
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 26 ώρες | |||
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας | 10 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 13 ώρες | |||
Σύνολο | 75 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1. Academic English: Identifying types of texts
Features of Academic Writing: Complexity
Writing: modification of noun phrases, reduced clauses
Nominalization, Lexical variation
2. Features of Academic English: Formality
Texts & terminology: Industrial management, stages of production, transformation process, types of production, product life cycle
3. Features of Academic English: Objectivity
Writing: passive voice review, reported speech review
Describing Graphs and interpreting trends
Texts & terminology: The Practice of Engineering Management
4. Features of Academic English: Precision
Discussion & vocabulary: Entrepreneurship
Attributive adjectives
5. Features of Academic English: Accuracy
Engineering Lexicon: Correct Usage
Engineering thinking and approaches to management
Discussion: Characteristics of good management, effective communication skills
6. Features of Academic English: Hedging
Tool terminology
Vocabulary: Machines in manufacturing
Texts & discussion: Effects of automation in industry and production
7. Business Process Re-engineering
BPR vs Incremental Change: benefits & drawbacks, Terms & texts (case studies)
Critical response (Video)
8. Health & Saftey Terms & texts
Discussion: International regulations, ethics in health and safety for industry
Vocabulary use: connotation & denotation
9. Operations Research, Terminology
History of OR (texts & video)
10. Features of Academic English: Explicitness
Connectors
11. Privacy: Texts & vocabulary,
Employee/er's righthand protection: discussion
Academic features review
12. Marketing & Advertising
Terminology
Market segmentation
Criteria for successful marketing
Student response: Effectiveness of specific advertisements
13. Exam Review
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 50% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) | ||
(Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) | ||||
Ατομική Εργασία | 30% | (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) | ||
Ασκήσεις Εργαστηρίου | 20% | (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) |
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ