(1) ΓΕΝΙΚΑ

 ΣΧΟΛΗ  Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
 2η ΣΧΟΛΗ  
 ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  Προπτυχιακό
 ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  ΓΛΣ 202  ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  4ο
 ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
   Διαλέξεις 2  
   Φροντιστηριακές Ασκήσεις 2  
   Σύνολο 4 3
 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  Γενικών Γνώσεων
 ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  
 ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  Ελληνικά
 ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS   Ναι
 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)  https://moodle.tuc.gr/auth/shibboleth/login.php

 

(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 Μαθησιακά Αποτελέσματα

 Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Ονομάζει τα οργανωτικά σχήματα, τα συνδετικά στοιχεία και τους μηχανισμούς συνοχής των βασικών ακαδημαϊκών κειμενικών ειδών.
  •  Συζητάει (Κατανοεί) τα γλωσσικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού λόγου στην Αγγλική γλώσσα.
  •  Προσδιορίζει τους τρόπους αναζήτησης και διαχείρισης έγκυρων πηγών.
  •  Περιγράφει τους τρόπους αποφυγής της λογοκλοπής (περίληψη, παράφραση και αναφορά σε έρευνες).
  •  Χρησιμοποιεί εξειδικευμένη επιστημονική ορολογία στην παραγωγή και την κατανόηση του γραπτού και προφορικού λόγου.
  •  Συνθέτει πληροφορίες από τις διαθέσιμες πηγές στην παραγωγή γραπτού ακαδημαϊκού λόγου
 Γενικές Ικανότητες
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  •  Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  •  Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  •  Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  •  Γραπτή επικοινωνία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Διαχείριση Χρόνου
  •  Αυτοπεποίθηση
  •  Χρήση Υπολογιστή
  •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

 

(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Στα Αγγλικά IV οι φοιτητές οφείλουν να μελετούν κείμενα και λεξιλόγιο βασισμένο σε υλικό του πεδίου των σπουδών τους. Οι φοιτητές επίσης αναμένεται ότι θα εγγραφούν και θα συμμετέχουν στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος καθώς και ότι θα χρησιμοποιούν τους απαιτούμενους ή προτεινόμενους πόρους του Γλωσσικού Κέντρου. Οι εργασίες και τα τεστ καθ’ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου σε συνδυασμό με την τελική εξέταση θα καθορίσουν τον τελικό βαθμό του εκάστοτε φοιτητή.
Το οπτικοακουστικό υλικό αυτόνομης μάθησης, οι ασκήσεις στην ιστοσελίδα του Γλωσσικού Κέντρου, καθώς και η ηλεκτρονική τάξη δρουν συμπληρωματικά προς το μάθημα.

 

(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ   Με φυσική παρουσία
 ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
 Στη διδασκαλία:  Moodle
 Στην εργαστηριακή εκπαίδευση:  Moodle
 Στην επικοινωνία με τους φοιτητές:   Moodle, e-mail, φοιτητολόγιο
 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 Διαλέξεις  26 ώρες
 Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις  26 ώρες
 Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας  10 ώρες
 Αυτοτελής μελέτη  13 ώρες
 Σύνολο  75 ώρες


Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :

1. Academic English: Identifying types of texts
Features of Academic Writing: Complexity
Writing: modification of noun phrases, reduced clauses
Nominalization, Lexical variation

2. Features of Academic English: Formality
Texts & terminology: Industrial management, stages of production, transformation process, types of production, product life cycle

3. Features of Academic English: Objectivity
Writing: passive voice review, reported speech review
Describing Graphs and interpreting trends
Texts & terminology: The Practice of Engineering Management

4. Features of Academic English: Precision
Discussion & vocabulary: Entrepreneurship
Attributive adjectives

5. Features of Academic English: Accuracy
Engineering Lexicon: Correct Usage
Engineering thinking and approaches to management
Discussion: Characteristics of good management, effective communication skills

6. Features of Academic English: Hedging
Tool terminology
Vocabulary: Machines in manufacturing
Texts & discussion: Effects of automation in industry and production

7. Business Process Re-engineering
BPR vs Incremental Change: benefits & drawbacks, Terms & texts (case studies)
Critical response (Video)

8. Health & Saftey Terms & texts
Discussion: International regulations, ethics in health and safety for industry
Vocabulary use: connotation & denotation

9. Operations Research, Terminology
History of OR (texts & video)

10. Features of Academic English: Explicitness
Connectors

11. Privacy: Texts & vocabulary,
Employee/er's righthand protection: discussion
Academic features review

12. Marketing & Advertising
Terminology
Market segmentation
Criteria for successful marketing
Student response: Effectiveness of specific advertisements

13. Exam Review

 

(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση
 Γραπτή Τελική Εξέταση  50%   (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) 
     (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης)
 Ατομική Εργασία  30%   (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας)
 Ασκήσεις Εργαστηρίου   20%   (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας)

 

(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Azar, B. S., Hagen, S. A. 2017. Understanding and Using English Grammar, Pearson Education: Upper Saddle River.
  • Coxhead, Avril. THE ACADEMIC WORD LIST, School of Linguistics and Applied Language Studies, Victoria University Wellington
  • Parker, S. P., 2002. Αγγλοελληνικό λεξικό Mηχανικών, McGraw-Hill.
  • Tchobanoglous, G., Leverenz, 2013. H., A GUIDANCE MANUAL ON THE PREPARATION OF TECHNICAL REPORTS, PAPERS, AND PRESENTATIONS, 2nd Edition, Department of Civil and Environmental Engineering University of California: Davis.