(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΛΣ 103 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 2 | ||
Σύνολο | 2 | 3 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://moodle.tuc.gr/course/index.php?categoryid=48 |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Απλά Γερμανικά για φοιτητές που κατέχουν βασικές γνώσεις της Γερμανικής γλώσσας. Στο μάθημα επιδιώκεται η ανάπτυξη δεξιοτήτων στο γραπτό και προφορικό λόγο στην πράξη. Μετά την εισαγωγή και χρήση στρατηγικών κατανόησης γραπτού λόγου, ακολουθεί η επεξεργασία αυθεντικών κειμένων
της σύγχρονης καθημερινότητας. Πραγματοποιούνται ασκήσεις για τον εμπλουτισμό του υπάρχοντος λεξιλογίου. Γίνεται αναφορά και εξάσκηση σε επιλεγμένες θεματικές ενότητες της Γραμματικής. Το οπτικοακουστικό υλικό αυτόνομης μάθησης, οι ασκήσεις στην ιστοσελίδα του Γλωσσικού Κέντρου
καθώς και η ηλεκτρονική τάξη δρουν συμπληρωματικά προς το μάθημα.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη διδασκαλία: | power point, Youtube, διαδίκτυο, ηλεκτρονικός υπολογιστής, διαδραστικός πίνακας, διαδραστικό βιβλίο χρήση διαδραστικών εφαρμογών από συσκευές smart για εκπαιδευτικούς σκοπούς | |||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης moodle διαδραστικός πίνακας, διαδραστικό βιβλίο xρήση διαδραστικών εφαρμογών από συσκευές smart για εκπαιδευτικούς σκοπούς | |||
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | email zoom - τηλεδιάσκεψη για επίλυση αποριών |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 26 ώρες | |||
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 26 ώρες | |||
Εκπαιδευτική Επίσκεψη | 6 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 17 ώρες | |||
Σύνολο | 75 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1) βασικοί κανόνες προφοράς Ι - κλίση ομαλών ρημάτων - απλές προτάσεις - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
2) ερωτηματικές λέξεις - διάλογοι γνωριμίας προφορικά και γραπτά στα Γερμανικά - βασικοί κανόνες προφοράς ΙΙ - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
3) προσωπική προφορική περιγραφή, προφορική και γραπτή περιγραφή συμφοιτητών - εισαγωγή στο βασικό λεξιλόγιο - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
4) βοηθητικά ρήματα - άρνηση Ι - εξάσκηση στo λεξιλόγιο - απλό αυθεντικό κείμενο - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
5) αριθμοί Ι- αναλυτική επεξεργασία απλού κειμένου - επιλεγμένες ενότητες γραμματικής (άρθρα, προθέσεις) - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
6) κατανόηση γραπτού λόγου, εντοπισμός μη κατάλληλων στοιχείων και διόρθωση αυτών - αριθμοί ΙΙ
7) λεξιλόγιο νέας θεματικής ενότητας - ερωτήσεις κλειστού τύπου - κτητικές αντωνυμίες - προφορικός λόγος - διάδραση - οπτικοακουστικό υλικό
8) μάθημα και διάδραση με καθηγητή γερμανικής γλώσσας από τη Γερμανία - θεματική ενότητα προσαρμοσμένη στο επίπεδο των φοιτητών - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
9) ανάγνωση και επεξεργασία αυθεντικού κειμένου - παραγωγή γραπτού λόγου - κλίση ανωμάλων ρημάτων - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
10) οριστικό άρθρο - αόριστο άρθρο - επίθετα - απλή περιγραφή αντικειμένων - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
11) υλικά, χρώματα, σχήματα - περιγραφή αντικειμένων - άρνηση ΙΙ - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
12) κατανόηση και σύνταξη απλού και σύντομου μυνήματος - νέα θεματική ενότητα με λεξιλόγιο - Αιτιατική και χρήση της μέσα στην πρόταση - οπτικοακουστικό υλικό - διαδραστικές ασκήσεις
13) προφορικός λόγος - παρουσίαση σε επιλεγμένες θεματικές ενότητες
Αλλα Σχόλια για την Οργάνωση της Διδασκαλίας :
Πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία στη γερμανική γλώσσα σε μικρές ομάδες φοιτητών (περιέχει και διαδραστική διδασκαλία)
Ασκήσεις αυτόνομης μάθησης - φροντιστήριο
Πρόσκληση Γερμανών ή γερμανόφωνων επισκεπτών (καθηγητών ή επιστημόνων) για δραστηριοκεντρικά εργαστήρια ή ομιλίες (Εκπαιδευτική Επίσκεψη)
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 100% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) | ||
(Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) |
Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :
Αξιολόγηση φοιτητών κατά τη διάρκεια του εξαμήνου: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, ετεροαξιολόγηση
Στο τέλος του εξαμήνου: Γραπτή τελική εξέταση στη γερμανική γλώσσα (100%) που περιλαμβάνει:
- Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση
- Προτάσεις πολλαπλής επιλογής
- Ασκήσεις γραμματικής, συντακτικού, λεξιλογίου και κατανόησης
- Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διάδραση
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Menschen A1 - Kursbuch, Sandra Evans, Angela Pude, Franz Specht
Menschen A1 - Arbeitsbuch, Sabine Glas-Peters, Angela Pude, Monika Reimann
Γερμανική Γραμματική και Συντακτικό, Σπύρος Κουκίδης
Das große deutsche Übungsbuch, Σπύρος Κουκίδης