(1) ΓΕΝΙΚΑ
| ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
| 2η ΣΧΟΛΗ | |||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΚΙΝ 103 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 5ο | 
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
| Διαλέξεις | 2 | ||
| Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 2 | ||
| Σύνολο | 4 | 3 | |
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού υποβάθρου | ||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://moodle.tuc.gr/course/index.php?categoryid=57 | ||
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα | 
| Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: 
 | 
| Γενικές Ικανότητες | 
| 
 | 
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| i. What’s your plan for the weekend ii. When will he come back iii. There are plenty of drinks on the table iv. She always smiles when talking to customers v. I am getting fatter and fatter lately vi. Why are they suddenly missing vii. I've known her for five years viii .I’ll go wherever you go ix. She speaks Chinese like a native x. Math is much harder than history xi. Don’t forget to turn off the air conditioner xii. Leave the important items with me xiii. I walked back xiv. Please bring the fruit here xv. The rest of them are all OK | 
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία | ||||
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
| Στη διδασκαλία: | Support learning with E-class | |||
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
| Διαλέξεις | 26 ώρες | |||
| Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 26 ώρες | |||
| Αυτοτελής μελέτη | 23 ώρες | |||
| Σύνολο | 75 ώρες | |||
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
| Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
| Γραπτή Τελική Εξέταση | 30% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) | ||
| (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) | ||||
| Ατομική Εργασία | 70% | (Δημόσια Παρουσίαση) | ||
| (Προφορική Εξέταση) | ||||
 Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών : 
Individual project:
 It includes two parts: public presentation (20%) and oral exam (50%). Public presentation means that students can do a presentation in Chinese. And the topics of presentation come from the course content. Oral exam means that students can give proper response to a question or a situation.
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Standard Course HSK3, Beijing language and culture university press.