(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΜΠΔ 302 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 6ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 3 | ||
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 1 | ||
Σύνολο | 4 | 5 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ανάπτυξης δεξιοτήτων | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή και πλαίσιο της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού. Ιστορική αναδρομή. Ανάλυση, σχεδιασμός και περίγραμμα εργασίας. Αξιολόγηση εργασίας. Συστήματα αμοιβών. Εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού. Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού. Ασφάλεια της εργασίας. Ηγεσία, επικοινωνία και δυναμική ομάδων εργασίας. Συναισθηματική νοημοσύνη. Διοίκηση καινοτομίας.
Εργαστηριακή εξάσκηση φοιτητών μέσω συζήτησης μελετών περίπτωσης, βιωματικών επιχειρησιακών παιγνίων καθώς και εξάσκησης στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη διδασκαλία: | Χρήση διαφανειών | |||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Χρήση εξειδικευμένου λογισμικού | |||
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | eClass |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 39 ώρες | |||
Εργαστήρια | 13 ώρες | |||
Εκπόνηση Ομαδικής Εργασίας | 15 ώρες | |||
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας | 20 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 38 ώρες | |||
Σύνολο | 125 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1. Σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στη λειτουργία των επιχειρήσεων και οργανισμών
2. Στρατηγική για τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού
3. Μεθόδοοι και τεχνικές που συμβάλλουν στον αποτελεσματικό προγραμματισμό και σχεδιασμό των ανθρώπινων πόρων
4. Ανάλυση εργασίας
5. Περιγραφή της εργασίας και προσδιορίζει το πλαίσιο για τις προδιαγραφές εργασίας
6. Προσέλκυση, εντοπισμός, ανάπτυξη / εκπαίδευση και επιλογή του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού
7. Αξιολόγηση της εργασίας ανάλογα με τα δεδομένα του εργασιακού περιβάλλοντος
8. Συστήματα αμοιβής της εργασίας
9. Εργασιακός εκφοβισμός
10. Ηγεσία
11. Αλλαγές στην επιχείρηση και οργανισμούς
12. Συναισθηματική νοημοσύνη
13. Διεθνής διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και της πολυπολισμικότητα στο χώρο εργασίας
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 70% | (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) | ||
Ατομική Εργασία | 30% | (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) |
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βαξεβανίδου Μ. και Ρεκλείτης Π. (2019). Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Εκδόσεις Προπομπός. ISBN: 9786185036515.