(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΜΠΔ 436 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 6ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 2 | ||
Εργαστήρια | 2 | ||
Σύνολο | 4 | 4 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Είδη τεχνικού Σχεδίου. Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες. Ηλεκτρολογικό Σχέδιο. Στοιχεία και βασικές συνδεσμολογίες ηλεκτρολογικής εγκατάστασης. Σχεδίαση πινάκων χαμηλής τάσης, εγκαταστάσεων κατοικίας, εγκαταστάσεων ασθενών ρευμάτων, γείωσης. Σχέδια θέρμανσης, ψύξης και κλιματισμού. Σχέδια ύδρευσης και αποχέτευσης. Σχέδιο ανελκυστήρων. Σχέδιο πυρασφάλειας και αντικεραυνικής προστασίας. Παραδείγματα Η/Μ εγκαταστάσεων. Εκμάθηση λογισμικού AutoCAD, Σχεδίαση Η/Μ εγκαταστάσεων με ΗΥ.
Εργαστηριακό μέρος μαθήματος:
Γνωριμία με το λογισμικό σχεδίασης AutoCAD. Περιγραφή του περιβάλλοντος του λογισμικού και βασικές εντολές σχεδίασης και διόρθωσης. Σχεδίαση ομαδοποιημένων γεωμετρικών αντικειμένων (blocks). Προχωρημένες εντολές σχεδίασης. Σχεδίαση μελετών ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων. Βασικά στοιχεία της γλώσσας προγραμματισμού AutoLisp.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη διδασκαλία: | Διαφάνειες προβολής | |||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Χρήση λογισμικού |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 26 ώρες | |||
Εργαστήρια | 26 ώρες | |||
Εκπόνηση Ομαδικής Εργασίας | 20 ώρες | |||
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας | 30 ώρες | |||
Σύνολο | 102 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1. Είδη τεχνικού Σχεδίου. Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες.
2. Ηλεκτρολογικό Σχέδιο. Στοιχεία και βασικές συνδεσμολογίες ηλεκτρολογικής εγκατάστασης.
3. Σχεδίαση πινάκων χαμηλής τάσης, εγκαταστάσεων κατοικίας, εγκαταστάσεων ασθενών ρευμάτων, γείωσης, Μονογραμμικά.
4. Σχέδια θέρμανσης, ψύξης και κλιματισμού.
5. Σχέδια ύδρευσης
6. Σχέδια αποχέτευσης.
7. Σχέδιο ανελκυστήρων.
8. Σχέδια πυρασφάλειας και αντικεραυνικής προστασίας.
9. Εκμάθηση λογισμικού AutoCAD, Σχεδίαση Η/Μ εγκαταστάσεων με ΗΥ.
10. Παραδείγματα Η/Μ εγκαταστάσεων με χρήση του AutoCAD
11. Παραδείγματα Η/Μ εγκαταστάσεων με χρήση του AutoCAD
12. Χρήση της AutoLisp για τη δημιουργία προγραμμάτων αυτόματης σχεδίασης ΗΜ εγκαταστάσεων
13. Χρήση της AutoLisp για τη δημιουργία προγραμμάτων αυτόματης σχεδίασης ΗΜ εγκαταστάσεων
Εργαστηριακό μέρος μαθήματος:
1. Παρουσίαση του λογισμικού AutoCAD με ειδικές εφαρμογές για Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες.
2. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης κάτοψης διαμερίσματος (μέρος Α)
3. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης κάτοψης διαμερίσματος (μέρος Β)
4. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης ηλεκτρολογικής εγκατάστασης.
5. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης μονογραμμικού πίνακα χαμηλής τάσης
6. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης σχεδίου ύδρευσης
7. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης σχεδίου αποχέτευσης.
8. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης μελέτης ανελκυστήρα.
9. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης μελέτης πυρασφάλειας και αντικεραυνικής προστασίας.
10. Εκπόνηση εργαστηριακής άσκησης σχεδίασης μελέτης θέρμανσης
11. Χρήση της AutoLisp για τη δημιουργία προγραμμάτων αυτόματης σχεδίασης ΗΜ εγκαταστάσεων (μέρος Α)
12. Χρήση της AutoLisp για τη δημιουργία προγραμμάτων αυτόματης σχεδίασης ΗΜ εγκαταστάσεων (μέρος Β)
13. Τελική εξέταση εργαστηρίου
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Ατομική Εργασία | 50% | (Προφορική Εξέταση) | ||
Εργαστηριακή Εργασία | 50% | (Προφορική Εξέταση) |
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ