(1) ΓΕΝΙΚΑ
| ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
| 2η ΣΧΟΛΗ | |||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΜΠΔ 406 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 7ο |
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
| Διαλέξεις | 3 | ||
| Εργαστήρια | 2 | ||
| Σύνολο | 5 | 5 | |
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού υποβάθρου | ||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD239/ | ||
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
| Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ, Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ και ο προσδιορισμός της αγοράς, Αγο-ραστική συμπεριφορά καταναλωτή και επιχειρήσεων, Έρευνα Μάρκετινγκ, Τμηματοποίηση αγοράς, Στόχευση αγοράς, Τοποθέτηση προϊόντος, Προϊόν, Ανάπτυξη προϊόντος και μάρκας, Τιμολόγηση, Διανομή, Προβολή, επικοινωνία, Στρατηγική και προγραμματισμός Μάρκετινγκ.
Εργαστήρια: Το εργαστήριο περιλαμβάνει τη διαδικασία σχεδιασμού ενός νέου προϊόντος από την προσέγγιση του Μάρκετινγκ. Χρήση της μεθόδου της Ορθογώνιας σχεδίασης, και έλεγχος ανεξαρτησίας μεταβλητών Chi Square μέσω του λογισμικό SPSS . Σχεδίαση Πειράματος (Design of Experiments). Χρήση της μεθόδου Conjoint Analysis στο λογισμικό SPSS για την εκτίμηση καταναλωτικών προτιμήσεων για τα χαρακτηριστικά προϊόντων και υπηρεσιών. Τμηματοποίηση καταναλωτών μέσω του αλγορίθμου k-means.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία | ||||
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
| Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Χρήση των λογισμικών MATLAB και SPSS στο εργαστήριο | |||
| Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class | |||
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
| Διαλέξεις | 39 ώρες | |||
| Εργαστήρια | 26 ώρες | |||
| Εκπόνηση έρευνας/μελέτης | 22 ώρες | |||
| Αυτοτελής μελέτη | 38 ώρες | |||
| Σύνολο | 125 ώρες | |||
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
Εργαστήρια
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
| Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
| Γραπτή Τελική Εξέταση | 65% | (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) | ||
| Εργαστηριακή Εργασία | 35% | (Προφορική Εξέταση) | ||
| (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) | ||||
Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :
1. Γραπτή εξέταση η οποία περιλαμβάνει επίλυση προβλημάτων και ερωτήσεις κατανόησης της θεωρίας. Συντελεστής 65%
2. Εργαστηριακή άσκηση κατά μικρές ομάδες (3-4 ατόμων) με συντελεστή 35%.
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
Συναφής Βιβλιογραφία (μερική κάλυψη):
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: