(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΜΠΔ 406 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 7ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 3 | ||
Εργαστήρια | 2 | ||
Σύνολο | 5 | 5 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD239/ |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ, Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ και ο προσδιορισμός της αγοράς, Αγο-ραστική συμπεριφορά καταναλωτή και επιχειρήσεων, Έρευνα Μάρκετινγκ, Τμηματοποίηση αγοράς, Στόχευση αγοράς, Τοποθέτηση προϊόντος, Προϊόν, Ανάπτυξη προϊόντος και μάρκας, Τιμολόγηση, Διανομή, Προβολή, επικοινωνία, Στρατηγική και προγραμματισμός Μάρκετινγκ.
Εργαστήρια: Το εργαστήριο περιλαμβάνει τη διαδικασία σχεδιασμού ενός νέου προϊόντος από την προσέγγιση του Μάρκετινγκ. Χρήση της μεθόδου της Ορθογώνιας σχεδίασης, και έλεγχος ανεξαρτησίας μεταβλητών Chi Square μέσω του λογισμικό SPSS . Σχεδίαση Πειράματος (Design of Experiments). Χρήση της μεθόδου Conjoint Analysis στο λογισμικό SPSS για την εκτίμηση καταναλωτικών προτιμήσεων για τα χαρακτηριστικά προϊόντων και υπηρεσιών. Τμηματοποίηση καταναλωτών μέσω του αλγορίθμου k-means.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Χρήση των λογισμικών MATLAB και SPSS στο εργαστήριο | |||
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 39 ώρες | |||
Εργαστήρια | 26 ώρες | |||
Εκπόνηση έρευνας/μελέτης | 22 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 38 ώρες | |||
Σύνολο | 125 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
Εργαστήρια
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 65% | (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) | ||
Εργαστηριακή Εργασία | 35% | (Προφορική Εξέταση) | ||
(Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) |
Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :
1. Γραπτή εξέταση η οποία περιλαμβάνει επίλυση προβλημάτων και ερωτήσεις κατανόησης της θεωρίας. Συντελεστής 65%
2. Εργαστηριακή άσκηση κατά μικρές ομάδες (3-4 ατόμων) με συντελεστή 35%.
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
Συναφής Βιβλιογραφία (μερική κάλυψη):
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: