(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
2η ΣΧΟΛΗ | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΣΕΜ 101 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 9ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 2 | ||
Εργαστήρια | 2 | ||
Σύνολο | 4 | 3 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σάρωση αντικειμένων στο χώρο με χρήση laser και φωτογραφιών και μεταφορά στον ψηφιακό κόσμο. Πλήθος εφαρμογών στην παραγωγή, ιατρική, μηχανολογία, αυτοκινητοβιομηχανία. Διαδικασία και παράμετροι σάρωσης, ανίχνευση χρωματιστών αντικειμένων, εναλλακτικές μορφές σάρωσης. Δημοφιλείς τρισδιάστατοι σαρωτές στην αγορά. Δυνατότητα επεξεργασίας στο περιβάλλον λογισμικού και η τεχνική του τριγωνισμού. Εξαγωγή αρχείων και σύνδεσή τους με προγράμματα CAD για περαιτέρω επεξεργασία.
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη διδασκαλία: | οπτικοακουστικό υλικό | |||
Στην εργαστηριακή εκπαίδευση: | Επίδειξη και χρήση διαφόρων ειδών μηχανημάτων τρισδιάστατης σάρωσης Λογισμικό προσομοίωσης | |||
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: | eclass, email και άμεση επικοινωνία |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 5 ώρες | |||
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 10 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 40 ώρες | |||
Σεμινάρια | 20 ώρες | |||
Σύνολο | 75 ώρες |
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Ασκήσεις Εργαστηρίου | 100% | (Προφορική Εξέταση) |
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ