(1) ΓΕΝΙΚΑ

 ΣΧΟΛΗ  Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
 2η ΣΧΟΛΗ  
 ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  Προπτυχιακό
 ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  ΣΕΜ 101  ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  9ο
 ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
   Διαλέξεις 2  
   Εργαστήρια 2  
   Σύνολο 4 3
 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  Γενικού υποβάθρου
 ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  
 ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ KAI ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  Ελληνικά
 ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS   Όχι
 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)  

 

(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 Μαθησιακά Αποτελέσματα

 Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Αναγνωρίζει Τη μέθοδο της τρισδιάστατης σάρωσης αντικειμένων και η σύνδεση με τον ψηφιακό κόσμο.
  •  Διακρίνει Το πλήθως εφαρμογών στην παραγωγή, ιατρική, μηχανολογία, αυτοκινητοβιομηχανία.
  •  Εξασκείται Στη χρήση μηχανημάτων τρισδιάστατης σάρωσης σάρωσης.
  •  Αναπτύσει παραμέτρους σάρωσης
  •  Διαχειρίζεται Επεξεργασία στο περιβάλλον λογισμικού
  •  Δημιουργεί Εξαγωγή ψηφιακών αρχείων
  •  Εξετάζει Σύνδεση με προγράμματα CAD για περαιτέρω επεξεργασία.
 Γενικές Ικανότητες
  •  Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  •  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Ομαδική εργασία
  •  Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  •  Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  •  Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  •  Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  •  Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  •  Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  •  Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  •  Γραπτή επικοινωνία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Ηγεσία
  •  Πρωτοβουλία
  •  Εναλλακτική/Καινοτόμος σκέψη
  •  Διαχείριση Χρόνου
  •  Αυτοπεποίθηση
  •  Αποφασιστικότητα
  •  Χρήση Υπολογιστή
  •  Επίλυση προβλημάτων
  •  Διαχείριση αριθμητικών δεδομένων
  •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

 

(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σάρωση αντικειμένων στο χώρο με χρήση laser και φωτογραφιών και μεταφορά στον ψηφιακό κόσμο. Πλήθος εφαρμογών στην παραγωγή, ιατρική, μηχανολογία, αυτοκινητοβιομηχανία. Διαδικασία και παράμετροι σάρωσης, ανίχνευση χρωματιστών αντικειμένων, εναλλακτικές μορφές σάρωσης. Δημοφιλείς τρισδιάστατοι σαρωτές στην αγορά. Δυνατότητα επεξεργασίας στο περιβάλλον λογισμικού και η τεχνική του τριγωνισμού. Εξαγωγή αρχείων και σύνδεσή τους με προγράμματα CAD για περαιτέρω επεξεργασία.

 

(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ KAI ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ   Με φυσική παρουσία
 ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
 Στη διδασκαλία:  οπτικοακουστικό υλικό
 Στην εργαστηριακή εκπαίδευση:  Επίδειξη και χρήση διαφόρων ειδών μηχανημάτων τρισδιάστατης σάρωσης
 Λογισμικό προσομοίωσης
 Στην επικοινωνία με τους φοιτητές:  eclass, email και άμεση επικοινωνία
 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 Διαλέξεις  5 ώρες
 Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις  10 ώρες
 Αυτοτελής μελέτη  40 ώρες
 Σεμινάρια  20 ώρες
 Σύνολο  75 ώρες

 

(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση 
 Ασκήσεις Εργαστηρίου   100%   (Προφορική Εξέταση)

 

(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Νικόλαος Μπιλάλης, Εμμανουήλ Μαραβελάκης, 'Συστήματα CAD/CAM και τρισδιάστατη μοντελοποίηση' 3η έκδοση: Οκτώβριος 2020.
  • www.wikipedia.org, Articles on, 3D Scanner, Structured-light 3D scanner, functionality, triangulation.
  • Abid Haleem, Mohd Javaid, Ravi Pratap Singh, Shanay Rab, Rajiv Suman, Lalit Kumar, Ibrahim Haleem Khan, 'Exploring the potential of 3D scanning in Industry 4.0: An overview